Memlekete tatile gidiyoruz. Bebeğimin iki beşiği vardı evimizde. Birinde sallayıp uyuyunca alıp diğer beşiğine yatırıyorduk. Bu arada oğlum 10,5 aylık. Sallanan beşiği götüreceğiz küçük bişey zaten ama sallanması iyi. Ama diğer beşiği götürmeyeceğiz büyük. Küçükte uyutup yer yatağı yapıp yerde yatıracağız. Sizce uyur mu beşiğini mi arar ? Yer yatağında yatabilir mi ? Gece uykularımız güzel hiç uyanmaz bazen mamaya kalkar o kdr. Sonra geri uyurdu hemen. Ama memlekette yerde de aynı şekilde kesintisiz uyur mu bilmiyorum