Eda011 E bebekten dün alisveris yaptım. 500 TL lik hediye çeki kazandım. Kod 11-13 temmuz arasında kullanilacak. Fakat bugün kullanmak istediğimde kodun süresi dolmuştur diyor. Aynı sıkıntıyı yaşayan var mı?
Asya011 Eda011 alınan saatten sonra 24 saat dolması gerekiyor yani 300 TL lik alışveriş yaptığınız saatin üstünden 24 saat geçmesi gerek bşr de öyle deneyin
ranayse Kullanabildiniz mi bende son gün bugün diye kullanayım dedim baktım kod gitmiş. Şaka mı bu. Arıyorum müşteri hizmetleri açmıyor maile dönmüyorlar whatsapda aynı şekilde