Ben çocuğuma hem mama hem anne sütü kullanıyorum.Çocuğum 6 aylık olucak ve ben 3 aydır mama olarak aptamil veriyorum. Ayrıyetten anne sütünüde alıyor. Mamayı iştahla içmiyor örneğin 3 ölçek yani 90 ml zar zor bitiriyor yavaş yavaş içiyor anne sütünde sorun yok içiyor ama ikiside kilo yapmıyor. 6 aylık ve 6 kilo 🫤 Ek gıdaya başlayınca kilo alır mı?