Merhaba. Kızımın Cumartesi sabahı ateşi çıktı calpolle düştü fakat 6 saat sonra birdaha cıktı ve 12 saat boyunca asla düşüremedik. Gün içinde doktora gittiğimizde boğazlarl bembeyaz dedi antiniyotik agrı kesici iburamin verdi hatta ateşi ve mikrobu boynunu kıpkırmızı sardı yani doktor dısa vuruyor dedi. 2 saat sonra bitmeyen aglamalar basladı bir daha gittik antibiyotiğin etki etmrsini beklicez dedi. O kadar kötüydü kü meme mama diye aglayıp birsey yapamamak. tükürüğünü bile yutamıyor agzından salya akıtıyodu. 2 gün boyunca sürekli agldı Dün tekrar götürdük sprey yazdırmaya. Dün aksama doğru biraz rahatladı 3 doz antibiyotikten sonra sanırım. Burda görüyodum el ayak hastalıgı postlarını. Sonra elinin üstü kabarma demeyelimde yağ bezesi gibi benekler oldu. Acaba dedim. Bu sabah baktıgımda elleri ayakları tabanları avuc içleri dizleri bacakları tamamen kırmızı lekelerle dolu. El ayak hastalıgında döküntülerden önce belirtiler bu kadar agırmı.