tatlismelegim Kızşar iki gün önce memeyi kestik göğüslerim taş gibi buz koyuyorum şuan ve hamileyim korkuyorum mastit vs olursam diye sağmak istemiyorum çekilsin diye buz harici iyi gelicek bişey var mı bilen yazsın nolur çok ağrım var :(
Lalegul tatlismelegim azicik sagin bence 2 3 günde bir cok siserse sagin diyorlar sonra zamanla sutunuz gidicek zaten
Tweetyy tatlismelegim gun icinde biraz sagmalisiniz diye biliyorum. Oyle mastite çevirir. Illa bitecek zaten sutunuz sizi rahatlatacak kadar sağın
Mrvekpk tatlismelegim canim birazcik sagim yap rahatlayacagin kadar göğüsleri tam bosaltmayacagn icin zamanla süt uretimi azalıyo birden kesilmez zaten sütün
tatlismelegim FMED onu ben de duydum canm şuan tek başımayım lahana bulabileeğim bir yer yok maalesef :(
Mrvekpk tatlismelegim rica ederim bu sekilde devam et canm tam bosaltma göğüslerini zaman icinde beyine süte ihtiyac olmadigi uyarisi gider ve uretim azala azala biter hadi hakkinizda hayırlısı inşallah 😀
tatlismelegim Mrvekpk ne kadar da biter peki canım bir de komple çok ağrıyınca mı sarmalıyım tam doluyken yoksa günde bir kez sağıp döksem mi