MandaLinaa bende tam 21 aylıkken kestim.
bu emziği kesip iğrendirme olayını da duydum ama ben direkt görmeyeceği bir yere koyup bırakmasını sağladım. bizimde normalde sadece uykulardaydı son zamanlarda gün içinde de emziğe çok bağlanmıştı ve doğduğu günden beri hiç emziksiz uyumamıştı.
öncelikle uyku saatini biraz geçirip daha fazla uykusu varken uyuttum kolay dalsın diye. ilk 10 gün hem gece hem gündüz uykusu çok bölündü, emzik düştü sanıp istedi sürekli ama destek vererek uyutmaya devam etti böylelikle emziksiz uyumaya alıştı