Irmakprensesinannesi ama büyük baş kestik biz. O ineklere maalesef küçük üreticiler bile iğne ilaç falan veriyorlar. Bizzat benim kayınvslidemlerden biliyorum, çok fazla hayvanları yok ama iğne yapıyorlar niye diye soruyorum hayvan küçük kalıyor gelişmiyor o zaman diyorlar ve bunu vitamin adı altında hemen hemen herkes yapıyor. O yüzden o hayvanın etini vermek istemiyorum. Büyükbaş hayvanda böyle bir risk var, o sebeple kuzu tercih ediyorum. İlikli kemik suyunu da yine kuzudan yapıyorum.