Merhabalar bebeğim sırtında ve karın bölgesinde yuvarlak kırmızı ve arada pul pul dökülen kızamıklar şu anda sadece anne sütü kullanıyor ilk etapta doktorumuz kuru cilt yapısına sahip bol bol nemlendirici krem kullan ve mustela atopik serisi krem ve şampuan geçtik kullandıktan sonra kızaran yerden irim aktı hemen arkasından dermatolojiğe gittik o kortizonlu egzama fucidin verdi 1 hafta da etki etmedi doktor da mantar olabilir dedi şimdi mantar kremi kullanıyorum yine pul pul olup dökülmeler başladı bı da etki etmezse patoloji parça gönderiyim dedi doktorumuz aynı problemi yaşayan var mı ne olursunuz yardımcı olun bebeğim 5 aylık 1 aydır deneye deneye devam ediyoruz