aysucbkk Kızlar günaydın. Biz bugün 6 günlük olduk. Dün hiç kaka yapmadı neden olabilir? Emmesi ve sütüm gayet iyi. Bu durum normal mi doktora söylemeli miyiz yardımcı olabilir misiniz
tugbactlkya aysucbkk canım en geç 10 güne kadar kaka yapmadiysa doktora öyle basvuruluyor bilgiler o yönde istersen bi araştır benim kız 6 gunlukken yapıyorum vs ama suvan 4 ay 18 günlük 2 gün yapmadığını biliyorum her bebek farklıdır canım takmav10 güne kadar takip et
basaksahinx aysucbkk ilk 15 gün hergün kaka yapmalı diye biliyorum. 1 kere de olsa. Bence kontrol de muhakkak söyleyin
basaksahinx aysucbkk sonraları seyrekleşiyor çünkü 1 haftaya kadar sorun olmuyor ama başlar önemli. Birşey olmaz fakat doktorun bilmesinde fayda var