Elif-212 2.5 aylık kızımın atesı 37.8 ılk annelıgım tecrubesızım. Parol verdım hemen. Acıle gıtmelı mıyım Atesı olmus oluyor mu bu derecede? Soguk uygulama yapım mı ?
Aklimdasin Elif-212 daha cok kücük acile gidin derim. Enfeksiyon,ishal Salginı var Yinede bi dr kontrol eder. Gecmıs olsun
Deletedmom737383 Elif-212 38.5 e kadar korkma boşuna da hastaneye götürme hemen calpol,parol verme bekle kontrol et sık sık 38,5 gördüğünde ver. Çocuğun ateşi yok orta derece bu korkma.Ayaklarına limon sür giydir çorabı düşer.
Cnar2021 Ayaklarini kollarini yuzunu yikayabilirsin doktorum bana calpol vermisti biz onu kullaniyoruz hep ustunu cikart suanlik takip olabilir korkulcak yukseklikte değil
Elif-212 Aklimdasin dusmeye basladı ben gece kundak yaptım canım bıde ustunu ıncede olsa orttum ondan yukseldı herhalde cok sukur suan dusuyor🙏 Tesekkur ederim
Elif-212 Deletedmom737383 tesekkur ederım dusmeye basladı soguk uygulama yaptım. Calpol vermıs bulundum ama olsun cıkmaya devam edıyordu cunku suan dususe gectı bakalım 🙏