Bushraaa Merhaba arkadaşlar 2 yaşında bi kızım. Var yeni doğüm yaptım bi oğlum oldu ama kızım baEn çok kirizlere giriyor durmadan ağlıyor kimseyi yanında istemiyor hep bağrıyor çok üzülüyorum bu durum ne zaman geçer normal mi ???