Bebeğim 36 günlük ilk 25 gün 3 saate bir kuralına uydum sonrası kendi ne zaman isterse o zaman emzirdim mesela bugün gaz dolayısıyla hiç uyumadı öğlen saat 3 ten gece 12 ye kadar hep huzursuzdu 11 gibi emzirmistim neyse 12 de ancak uyuttum ama bende mahfoldum yorgunluktan onunla uyuya kalmışım saat sabah 6 da emmeye kalktı bir daha yani 11 den 6 ya kadar uyumusuz emdi uyudu geri yine yani kısacası aç olunca her türlü ciyakliyor tabi yinede doktorunuza sorun benimki artık atlattı kendi haber verir emicegi zaman dediği için ağlayınca emziriyorum kilo alımı iyi