Bebeğim 8 aylık, 10.100 gram.
2 aydır 10.400 geliyordu, bu ay 300 gram gerilemiş. Kilosuna takılmıyorum anne sütü ve ek gıda alıyor, zaten gelişimi iyi bir bebek. Belli bir aya geldikten sonra kiloları sabitleniyor mu yoksa kilo vermesine endişeli mi yaklaşmalıyım? Teşekkür ederim 💕