Yumurcaklarim Kızlar soru benim adıma değil belirteyim. Benim yengem 1 hafta önce röntgene girmiş ve bugün hamile olduğunu öğrendi bayram sonu doktora gidip soracak ama bu konuda bilginiz var mı diye ben size de sormak istedim sıkıntı olur mu acaba
Masalserin2019 Yumurcaklarim benim hamileyken belimde top gibi bişi oluşmuştu rontgene girmem gerekiodu hamile okdugumu söleyince kesinlikle sokmadılar ve doktor bakamam dogum sonuna kadar jel vericem onla hafiflef bu agrıyı çekçeksin demişti öle sölüyim.yani girmiş bi zararı olurmu bilemedim inş olmaz bi doktora gözüksün ama mtlaka
Ugggg Yumurcaklarim gebelikte şiddetli baş dönmem vardı .o dönem bi sorunum yoktu kanla ilgili .kadın doğum doktoru KKB ye ve norolojiye yönlendirdi normal muayene ettiler ilaç/röntgen cekemeyiz ani hareketlerde bulunma dinle diyip gönderdiler .
Zeynep1453 Yumurcaklarim bizim komşu beli ağrıyordu meğerse hamileymiş 2kez röntgen 1kez mr a girdi çocukta hiçbir sıkıntı yok şükür bişi olmaz ferah olun
Mirayalptekin Benim yengem de hamile olduğunu bilmiyordu öğrendiğinde doktoruna röntgene girdiğini söyledi sonra da aldırdı çünkü engelli doğma ihtimali yüksekti biz aldırma Allah’ın işi taktiri dedik ama o aldırdı
melis_duru Yumurcaklarim ben veterinerde çalışıyordum hamileyken. Röntgen odasının önünden bile geçirtmiyorlardı. Tabii ki Allah'ın takdiri, inşallah bir şey olmaz
dide86 Yumurcaklarim ben 6 aylık hamileyken röntgene girmiştim ama çelik yelek ile dr normali önermiyor mutlaka dr una sölesin
dide86 Yumurcaklarim annem hamile olduğunu bilmeden ablama röntgen girmiş bikaç kez mr ada drlar çocuğu alalım beyin hasarı olur demişler ama ablam sapasağlam üniversite bile okudu yok beyninde inşlah biley olmamıştır