Ben böyle birşey duydum. %20 ve %30 altına düşmeden şarja takılmalı ve %80 i geçmeden şarjdan alınmalı diye söyleniyor yazılıyor bu böyle mi olması gerekiyor iyi bilen birisi yokmu telefonum ıphone 11 bir yılda %89 olmuş çok fazla düşük geldi bana hep %100 olarak doldurdum