Kızımla ben koronayiz %99, kizima serum takildi eve bi geldik. Benim ates 39 olmuş. Eklem ağrısı, siddetli baş ağrısı, sırt ağrısı ve ates kizimda bende aynı semptomlari gosteriyoruz. Esimde gidici gibi . Baya ağırmış kafamin agrisindan uyuyamiyorum. Dua edin kizlar sağ salim atlatalım. 🥺