1 yaşında oğlum kulaklarını çekerek çok ağlıyordu bugün. Azı dişi patlamak üzere. Daha sonra acile götürdüm pretisyen hekim vardı çocuk doktoru değil. Boğzları şiş ve kulak içinde bişeyler dedi. Ama ne ateşi ne öksürüğü ne de ateş olayı var sizce kullanmalı mıyım içime sinmedi