uccocukluanne Berenikom dava sonucunda nasil bir geri donus aldiniz acaba? tuketici hakem heyetligi yaptim uzun bi donem o yuzden soruyorum 😊 ayni telefondan var bizde hic memnun degiliz henuz bi atilimda bulunmadik ama boyle giderse bulunacağız
Berenikom uccocukluanne dava sonuçlanınca şikayette bulunduğum firmaya gittim ve ürün değişimi sağlayacaklar. Benim ürünüm kusurluydu. Yenisi ile değişecek. Bayramdan sonra onlara kargolayacağım ve onlarda bana yenisini kargolayacak (ins) 😂
uccocukluanne Berenikom ayni model degildir insallah😅 modelde genel bi sıkıntı var zaten hayirlisi olur umarim. simdiden gule gule kullanin😊
Berenikom uccocukluanne malesef aynı model. Ücret iadesi isteseydim o paraya zaten bir telefon almazdım. Ümit ediyoruz böyle olmaz o da