Oğlumun 3 gündür ateşi var ilk 2 gün sabit 37.7 deydi hep doktorumuz calpol berim dedi.Bugğn 38.6 ya kadar çıkınca doktora gittik kan almak için damar bulamadılar ateş olunca damarla büzüşüyormuş 5 tane hemşire baktı bulamadılardoktor boğazında hafif kızarıklık var dedi.Fitil soğuk kompleks uyguladılar hastanede 36.6 ya düştü ama şimdi eve geldik 38 oldu tekrar 8 tane diş çıkardık hiç böyle sıkıntı yaşamadım 10 aylığız..