Yeni doğum yapmış lohusa annişlerim başımdan geçenleri anlatıyorum belki sizede güç olur 🫶
Normal doğum olsun diye 42 hafta bekledim ve sonunda sezaryen doğumla başladı bende olaylar 😂 çok şükür sağlıkla aldım kucağıma eve geldik benim hayaller emip yatan bir bebekti ama benim kız bana işkence yaşatmaya yemin etmiş gibi ağlıyor susmuyor hani bebek bu ağlar ağlar susar ama yok susmuyor hemen doktora götürdüm normal degil bu ağlaması ama gidene kadar bende ağlıyorum. Susmuyor diye doktora ağlıyorum 2 günlük bebek ağlıcak adapte olucak falan diyor ama bende kaygı başlamıştı bakamıcam galiba ben ne 💩 yedim nasıl anne olucam ( bu arada ailemden uzağa gelin gittim ) annem yanımdan gidince ben bunu nasıl giydircem gib gibi düşüncelere dolanıyor kafamda sarılık olmuş ( anne sütü sarılığı ) doktor demez mi bu gün yoğun bakımda kalsın işte olaylar orda iyice koptu bırakmak istemiyorum ama sağlığı için orası daha iyi o an onu idrak edemiyorsun doktorum emzirmem konusunda bana hep güç verdi sütünü sağıp getire bilirsin ama ben buraya gelip emzirmeni istiyorum dedim 2 saat arayla gittim geldim ama hep ağlayarak sonra şükür 50grm aldı çıkışımız verildi 5. Gün sağlık ocağına götürdük topuk kanı için orda ebemiz sarılığı artmış gibi dedi ordan hemen tekrardan hopp başa sardık bu sefer oda istedim hastenede gidip gelmek zor oluyor diye ( bazı hasteneler boş oda varsa ücret almıyor rica edin ) kızım küvezde hep ağlıyordu ağlamaktan fıtık oldu gidip emziriyorum ama yetmiyor sütüm bir yandan şırıngayla mama veriliyor bir yandan meme ama kızım çığlık çığlığa ağlıyor düşünün 5 günlük kızımı hemşiler şikayet ettiler bana senin kız gelmeden ben önce burası cok sessizdi hepsini ağlamaya alıştırdı diye 🤗 neyse o gün de değerleri iyi gidince çıkış yaptık ama meğerse anne sütü sarılığı 3 ay sürebilirmiş ki öyle oldu.
Eve geldik her şey düzelicek diye bekliyorum ama işler hep daha kötü susmuyor ya diyorum 1 haftalıksın yat uyu gazlı kolik dendi durdu her gaz damlası kullanıldı boşa para hepsi ( kimyon çayı faydası daha çok ) veeee sonra kakada mukus küçük küçük kırmızı benekler merhaba alerjik bebek Birde o sıkıntılı uykusuz geceler yetmiyormuş gibi alerji diyeti çıktı basıma ama 1 hafta içinde her sey düzeldi kızım sessizleşti sonra 2. Ayında uymaya başladı (30dk ) sonra 3. Ayda covid oldu 😫 covid bitti derken 4. Ay atağı başladı meme reddi hemde cok ciddi bir şekilde memeyi görünce çığlık atmalar zaten covid olunca iştahsız olmustu kilo kaybımız oldu doktorum aç kalsın dert etme sabırlı ol karanlık sesiz ortamda emzir dedi benli ayakta yürürken zorla alıyordu 2 ile 5 dk anca zorla kalıyordu neyse ki o inşar yetmiş ki kilo kaybımız olmadı 2 hafta sürdü sabırla onuda yendik cok şükür şimdi 9 aylık olduk ve suan ek gıdayı yemiyor hemde hiç 😂 bir ani her ay ayrı bir hikayeye başlıyor ufaklıklar sabırla büyüyorlar onu anladım ve ilk günler etrafta cok insan oluyor kimseyi dinlemeyin kimseyi yok sütün yetmiyor mama ver bence bu doymuyor ondan ağlıyor diyen cok olucak sabırla emzirin 20dk arayla emzirdiğini hatırlıyorum cünkü memede rahatlıktan bir bebekliği vardı hala da öyle…