Merhaba sevgili anneler,
2 yasinda cocugum var ve 2 ay önce bir kardesi oldu. 2 ay oldu ama hala cok zorlaniyor yavrum, sürekli hircin ve öfkeli. Sanki ikisine de yetemiyormusum hissi..
Böyle durumda olan tecrübeli annelerden öneriler, teselliler, icime su serpecek sözleri olan varsa paylasabilir mi?