balimbalim benım kızımda 21 aylık 221 ve 211 cıktı doktor bizi çok korkuttu bir kas hastalığı olabilir diye ama bebek kan verirken ağlaması düşmesi hepsi etkileyebilirmiş bir kaç cocuk doktoruna gösterdik takıp edelim dedi nöroloji göremesi lazım dedi nöroloji doktoruna iki defa götürdüm yok doktor izne cıkmış yok bu derkn gösteremedim