19 aylık bebeğim sanki yenidoğan bebek gibi sadece mama içmek istiyor. Ne ek gıda ne su alıyor neredeyse tüm beslenmesini mama ile sağlıyor. Yemek yedirmek tam bir işkence mama diye diye ağlıyor. Böyle bir durum yaşayan oldu mu aranızda? Mamayı nasıl bıraktırabilirim? Çünkü eminim mamayı bırakırsak yemek de yiyecek su da içecek. Tavsiyelerinize çok ihtiyacım var.