En iyisi Hipp dedi gittiğim doktorlar ama bizde kabızlık yaptı, Sma’yı bebeğim beğenmedi biz de Bebelac Gold kullanıyoruz şu an kabızlığımız geçti ama mamalar illa gaz yapıyor içlerindeki laktoz oranından dolayı. Bu da iyi gelmezse Golden Goat önerdi doktorumuz ona geçicez🤨