İlk doğduğunda aptamil pronutra kullandım aşırı gaz ve kabız ve alerji yaptı. Sonra 6 ay hipp combiotic kullandım o da arada kabız yapıyordu ve bebeğim hiç kilo almıyordu. Aptamil advance 2 ay kullandım o da alerji yaptı. Şimdi 15 gündür bebelac gold kullanıyoruz gaz kabızlık yok alerji de olmadı kilo da alıyor ben çok memnun kaldım. Hipp en iyisi biliyorum ama her bebeğe yaramıyor maalesef bize bebelac gold iyi geldi