Melisa_Sahib Merhaba arkadaşlar ilk önce Ben Azeribaycanliyim yeni dogum yaptim 29 gunluyuz❤🥺 çoçuğum emzik emiyor azina koyuyorum kendim 10 dakika falan tutuyorum sonra emiyor ne yapa bilirm emzik kulansin istiyorum akill verin lutfen
Asilbebekkk Melisa_Sahib tutmayan bebeğe cözüm yok valla benimki 4 aylık 6-7 emzik değiştim tutmuyor emzik ağzına verince öğürüyor
Suzi-12 Melisa_Sahib bu emzik bi iyi bi kötü tutmayınca tutmuyor alıştımı bırakmıyor biz alışıp bırakmayanlardanız 🥹
ayazco Melisa_Sahib benimki de ilkin almak istemiyor. Ağzına emziği verince nım nim nim diyorum cuk cuk çekmeye başlıyor 😂😂 deneyin. Bir de belki emzik beğenmiyor büyük yafa küçük geliyor olabilir mi. Ben çok denedim. Çareyi Philips Avent marka emzik de buldum. Sadece uykuya geçişlerde veriyorum çok şükür işimi kolaylaştırıyor 🌺
Asyaveannesi04 Melisa_Sahib hangi emziği aldıysam tutmadı öğürdü durdu bende zorlamak istemedim şimdi 6 aylık çok şükür yokluğunu hissetmedik diyebilirim beni emzik gibi de kullanmadı minnoşum
Melisa_Sahib ayazco ben aldigim emzik damakli emzik belki nomral alirsam alirmi?yani nasil söylesem meme uçcu gibi olanar varya
ayazco Melisa_Sahib Damaklı bakkal emziğiydi 20 gün çekti ilk doğduğunda. Sonra attı onu bir daha da almadı. Avent emzik anne meme uçlu aynen 👌👏👏
brnglnr Melisa_Sahib damaklı değil de memeye benzeyen emziği deneyin philips avent güzel. Bide yanaklarına çenesine sürtün emziği kendi arasın öyle olunca da emiyorlar. Ben de biraz uğraşmıştım alıştırmak için.