Busra2013 Merhaba 🌞 benim de bebeğim kız 👧 4 ay 5 günlük, yaklaşık üç haftadır başladı ishali fakat son bi haftadır çok şiddetli bir şekilde devam ediyor, günde 5 kez falan özellikle süt içtikten sonra ishal oluyor, kaka ve idrar testi yapıldı kakada bir şey çakmadı fakat idrarda yoğun enfeksiyon varmış, ishalin sebebi enfeksiyon olabilir olmaya da bilir dedi doktor, ishal için probiyotik kullan dedi, 5 gün önce biogaia aldık onu kullanıyoruz pek bir faydasını gördüğümü söyleyemem şu anlık 🤷🏼♀️ Aynı aylarda oldukları için yazmak istedim size de