Kızlar bebeğim 8 aylık dünden beri sesi kısık bende hastayım doktora gittik bebeklerde ses kısıklığı beklemeyiz aslında dedi boğazlarına baktı bir şey yok dedi ama hala ses kısıklığı devam ediyor neden olabilir başka hastaneye mi götürmeliyim Bir de evde neler verebilirim