Neslim123 https://mutluresim.com/image/3nV4L Buraya attım resmî sizce bu sinek ısırıgımı alerjimi? 6 aylık kızımın kolu sabah uyandığımda böyleydi dün kıbrısa geldik yoldamı bişey kaptı acaba alerjimi biri akıl versin ne olur
Neslim123 Asilbebekkk sadece iki kolunda böyle ama acilemi gitsek birde durduk yere nefesi kesilir gibi öksürdü yarınımı beklesek bişey olurmu acaba
Neslim123 Asilbebekkk gittik Sinek ısırıgı dediler inşallah öyledir krem verip gönderdiler inşallah bişey olmaz