Az önce Instagram’da takip ettiğim biri Annem yoğun bakımda dua edin diye hikaye attı.O hikâyeyi gördüğümden beri modum düşük sanki Allah korusun Anneme, babama, bana, eşime, kardeşime, çocuğuma kötü bişey olacağı aklıma geliyor, yani herşeyi düşündüm ve ağladım.Ölümden korkuyorum.Hep çoğu zaman aklımda oluyo ölüm,sevdiklerime ya da bana bişey olacakmış gibi hissediyorum ve tüm modum düşüyo.Boyle düşünmekten çok yoruldum artık hiçbir şey yapmak istemiyorum içimden gelmiyor, zaten ölecez, ya ölürsek diye düşünüyorum sürekli.Anksiyete bu mu oluyor ve bu durum nasıl geçer ??