Dominantteyzee Kızlar dün et geldi dolaba koydm hazırladm bugn kasaba kıymaya vericektm fırsat olmaıd hala dolapta bozulmusmudur yarn sabah çektiricem
eylul19 Dominantteyzee dolaptan cıkarmadıysanız bozulmamıstır .sonucta kasaplarda da dolapta bır kac gun beklıyor etler.ama fazlada tutmayın
yaprak_34 Dominantteyzee kokunca kokusu değişiyor rengi de.Ennn fazla üç gün kalabilir bence .Zaten bozuk olsa kıyma çektirdiğiniz yer bu et bozulmuş der
Hayalizlerim Dominantteyzee eğer eti keser kesmez sıcak olarak koyduysanız bozulur ama diğer türlü hiç bişey olmaz