Annebaliii21
Biraz önce diğer postunuza baktım da orada bazı anneler farklı değerler yazmış kimininki 98 kiminin ki 93 santim çıkmış fakat şurada önemli bir nokta var boy genetiktir.
Postu inceledim eşinizle kendinizin boyuna da baktım, vebeğinizin boyuna da baktım ve bebeğinizin boyu da gayet güzel yani persentil tablosunda hemen hemen %75′lere denk geliyor.
Daha uzun boylu bebeklerin anneleri babaları uzundur ya da ailesinde başka uzun boylular varsa çocukların boyu daha uzun olabilir ama sizin bebeğinizin boyu da gayet iyi