tekanne Yedekli alıp açmıştım 0-6 dan sonra emziği bıraktık hiç kullanılmadı zaten kullanılmış uçla farkı ortada ciddi düşünene fotoğraf atabilirim 150₺
benaslindayohum tekanne ben 130 a eczaneden aldom indirim kovalayacak zamanım yoktu diye haberiniz olsun
Feyzosunannesi tekanne ürüne ait görsel paylaşır mısınız 🌸 https://mutluresim.com buradan fotoğrafınızı yükleyerek direkt linkler altındaki linki kopyala diyerek fotoğraf yükleyebilirsiniz.
Ruya011 tekanne tamam siz e bebekten almış olabilirsiniz ama piyasa fiyatı ortada, daha uygun. Üstelik üstüne kargo parası eklenecek. Fiyat konusunda daha makul olmanızı beklemeleri normal, alıcı değilim.
tekanne Kimsenin boğazına yapışmıyorum alın diye bu şekilde bütçesine uyan olursa pazarlık eder ve anlaşırız alıcısı düşünsün boşverin siz dert etmeyin :)