Memnun kaldığınız oto koltuğu var mı? Neler önemli? 360 derece dönmesi, ADAClı olması, yatış yönleri, yüksek olup çevreyi izlemesi, isofixli olması gibi gbii? Hatta varsa marka yazabilir misiniz? Ya da şu özellik çokta önemli değil dediğiniz? İşin işinden çıkamadımm tecrübeli anneler 🙏🏻