Kızlar bebeğim saat 7den beri gaz sancısından uyuyamıyor ağzından çıkardı kaç kez ama kaka yapmadığı için pırt yapmadığı için kıvranıyor. Başını tutuyor kendine göre pozisyon veriyor vücuduna 40 günlük bebek daha hiçbirşey yapamıyorum zeytin yağı verdim bi çay kaşığı birde gaz damlası ama bana mısın demiyor. Ne yapılabilir nasıl diner oğlumun acısı 😔