Lidya-t Her gün dışarı çıkararak .Doktorumuz bize öyle söylemişti her gün yaz kış dışarı çıkar yarım saat de olsa hava alsın .Bağışıklığı güçlenir demişti
aylizinannesiii Lidya-t bizede öyle dedi doktor ne icirirsen hangi vitamini verirsen ver yinede yarım saat bile olsa parka götür çevresinden bağışıklık kazanmasi en güçlüsü dedi