Rozalinda İki gündür mukuslu ihsal var. Hiç bşy yemiyor sadece emiyor. 14 aylık. Şimdi de sürekli ağlıyor şurup veremedim zorla fitil koyduk😔😔😔yarın dr a götüreceğim ama ne yapayım ben ya çok kötüyüm
eylul19 Rozalinda gecmsk olsn bol sıvı aldırın yemıyosa bıle .susuz kalmasın.bagırsak enfeksıyonu olabılır .doktor ılac verdıgınde duzelıcektır uzulmeyın
Zeygul_44 Rozalinda benim kızım da geçen hafta oldu zehirli İshal dedi doktor kakasında enfeksiyon ve kan varmış antibiyotik ve damla verdi şimdi iyi şükürler olsun salgın olduğunu da söyledi doktor
Rozalinda eylul19 sağolun zorla bile içmiyor yemiyor bugun dr dan geldik şurubu da kustu. Allahtan emiyor sürekli
benaslindayohum Rozalinda bende farklı bir bakış açısı getirip acaba rotavirüs olmuş olabilir mi diyeceğim? Siz suyla sıvıyla takviyeleyin inşallah tez vakitte geçer geçmiş olsun
Rozalinda benaslindayohum sağolun, tesekkürler. Bilmiyorum kaka tahlili yapılmıyormus bulundugum bölgede. Allahtan aşısını olmuştuk.