Prenses21 buzdolabının alt kısmı +4 dondurucu kısmı -18.standardı budur.-20 yaparsan daha fazla enerji harcar diye düşünüyorum .benim dondurucum var ve dondurucuya et falan koyunca önce hızlıca dondurmak istediğim için yüksek dereceye ayarlayıp bir kaç sonra tekrar -18 e alıyorum.belki buzdolabında da bunu yapabilirsin