Funday35 Dün gece çok ateşlendi üşüttü sandım ama düşmeyince hastaneye götürdük ve sonuç pozitif 😭 Babam covid olmuş muhtemelen ondan bulaştı çok kötüyüm hastanede yayıyoruz şuan lütfen çok dikkatli olun kendinizi ve bebeğinizi koruyun benim gibi başına gelen var mı ne yapmam lazım bu süreçte 😭
Hande-ege Funday35 çok geçmiş olsun benim bebeğim yenidoğanken geçen sene covit atlattı bebeklerde bu kadar yaygın değildi hatta burda yenidoğan covit diye aratmıştım çok bir sonuç çıkmamıştı. 15 gün hastanede yattı bebeğim. Çok korkmuştuk biz. Sütünüze dikkat edin sarımsak tüketin çiğ olarak yutun. Eğer sütünüz yetmezse mama takviyesi yapın. Bende işte bilemediğimden sütüm tam yetmiyormuş bebeğim biraz aç kalmış. Mama takviyesi yapmaya başlamıştık hastanede. Çok geçmiş olsun bide bizimki omicron varyantıydı o zaman. Hastanede de maskenizi muhakkak takın kalabalık ortam ihmal etmeyin. Tekrar bulaşır diyorlardı bize hastalık geçse de.
Dygygzslm Çok geçmiş olsun inşallah hemen toparlanır bizde temslıyız henüz bir belirtimiz yok beş aylık bebeğim.Atesi kontrol etmek icin mi hastaneye yatışınız yapıldı.Bol bol emzirmekten başka elinizden gelen bir şey yok sanırım zaten hastane gözetimindesiniz gönlünüzü ferah tutun
Funday35 Dygygzslm çok teşekkür ederim inşallah toplarız hemen evet ateşini kontrol etmek için hastanedeyiz birde Allah korusun solunum sıkıntısı olur diye emzirmekten başka çarem yok inşallah sizde de çıkmaz 🤲🏻
agatha Merak etmeyin bebekler daha çabuk atlatıyor. Oğlum 5 aylıkken covid olmuştu. 2 gün ateşi oldu, 3.gun normale döndü. Sık sık emzirin ya da sıvı takviyesi yapın. İnşallah çabucak atlatır çok geçmiş olsun.
Funday35 agatha Allah razı olsun ya inşallah bizimde okadar sürer daha sonra bir sorunu olmaz inşallah su da veriyorum arada emziriyorumda hem bir gitmedi lanet hastalık 😔
Funday35 Hande-ege Sizede çok geçmiş olsun rabbim birdaha yaşatmasın inşallah ya sık sık emziriyorum ateşimiz yok 2 gündür çok şükür taburcu edildik evde karantinadayız bundan sonra daha çok dikkat ediceğiz bizde çok korkuyoruz öksürüğü var şuan inşallah geçicek 😔 Dediklerinizi uygulayacağım çok sağolun. Daha sonra bebeğinizde birşey kalmadı degilmi ?
Hande-ege Funday35 doktorumuz yenidoğanken covit olduğu ve antibiyotik aldığı için ileri işitme testi yaptırın demişti üniversite hastanelerinde yaptırılıyormuş bir ay önceden rabdevu almak gerekiyor demişti ama yurt dışındayız şu an tarihler çakışmadığı için yaptıramadık inşallah dönünce yaptıracağız. Çok şükür bişey kalmadı gibi gözüküyor ama ben çok dikkat ediyorum aileler de maskesiz kucağa almak yok .yenidoğanken antibiyotik aldığı için belki bağışıklığı düşük olur gibi geliyor hemde anne sütü tam alamadığı için 7. Ayda da emmeyi bırakmıştı zar zor 2 ay sağdım sonra bi viral enfeksiyon kaptı hiç süt almak istemedi bende sağmayı bıraktım çok üzülerek. Siz kendinize de dikkat edin sıvı alın ki vitamin olsun.
Funday35 Hande-ege çok üzüldüm ya en iyisini yapıyorsunuz önlemi baştan almak lazım bende de bugün belirtiler başladı test verdim bebeğim çok şükür iyi ama ona tekrar geçer diye korkuyorum 😢
Hande-ege Funday35 siz maske takın N95 inşallah geçmez. Maskeyle korunan vardı covit polikliniğinde çocuğu ya da kendisi covit olup da. Havalandırın sık sık odayı. Öksürüğünüz olursa zencefil bal limon karışımı var eşim yapmıştı bana covitken. Muhakkak negatif görün maskeyi çıkartmadan olur mu. Evde test kitleri var onlardan bakın. Bize geçen sene bebeğimizi alıcaz dediğimiz halde zorla covit testi yapmışlardı tekrardan. Hatta hastane bizden 2 negatif istedi bebeği almamız için ona 2 test yapmışlar bizim bulunduğumuz ilde birini yapmıyorlar zorla yaptırdık dedik. Ona rağmen içime sinmedi 2 ay hep sürekli maske taktım yaz ayında. Onlar iyi olsun da biz fedakarlık yaparız.
Hande-ege Funday35 inşallah çok teşekkür ederim Allah hepimizin uardımcısı olsun yavrularımızı korusun inşallah
Hande-ege Funday35 bide bu covit öyle bişey ki sonradan her şey çıkıyor korkuyorum o yüzden. Zaman geçtikçe şuna buna sebep oluyor diye haberler çıkıyor
Funday35 Hande-ege Çok şükür negatif çıktı sonucum grip olmuşum ne kadar saçma birşey test verince veriyorlar bebeğinizi yavrusunu korumak için herşeyi yapar insan ya onlara geliceğine bize gelsin
Hande-ege Funday35 biz aslında sevinmiştik bu kadar önemsemelerine. Birine vermek için vermemelerine tedavisi tamamlanıp ilaçlar bitince almıştık bizde test yapop almıştık bebeğimizi. Anne babaya verebiliriz başka kimseye istemezseniz vermeyiz siz negatif çıkana kadar misafir ederiz demişlerdi. O bizim içimizi rahatlatmıştı çünkü verecekleri kişiler yani ailelerimiz bebeğe bakamazlardı. Bide dikkat eden insanlar değiller halihazırda ondan istememiştim açıkçası. Çok geçmiş olsun siz yine de maske takın gripseniz de minnoşunuza geçmesin.