GamzeDerinBekli bende 64 ile hamile kaldım 83 kiloyla doğuma girdim, doğumdan sonra 75 e düştüm şuan 65 kiloyum, ilk önce stres yapma derim. Çünkü o şekilde hem sutun azalır hem stresten kilo veremezsin, bir an önce zayıflama fikrini bir kere kafadan silmen lazım hele ki emziriyorsan, onun dışında ben bol su içtim. Yesillik yedim yani gerçekten sağlıklı şekilde süt yapan yiyecekleri yedim. Boş tatlı ekmek hamur işini bir ara kesmiştim. Bir de fırsat buldukça yürüyüş yaptım o şekilde zamanla gitti, en azından kilo almamaya çalıştım. Aman veremiyorum deyip salmak yerine en azından elbet bir gün kilo vericem dedim, bir de sürekli tartilarak kilomu kontrol altına alıyorum o da etkili, çünkü insan kilo alıp almadığını bazen fark edemiyor, şuan benim bebeğim 2 yaşında ama ben 1 yasinsa felan bu kiloya ulaşmıştım, erken yapanlar tabi ki var ama biraz risk ama hiç vermemektense yavaş olsun en azından kilo benden gitsin kafasindaydim bir de kendime yeni kıyafet nerdeyse hiç almadım hep eskileri kendime hedefledik ki bu kilolardan kurtulayım, biraz uzun oldu kusura bakmayasin 😊