Asinaaa Kızlar bebeğim 5 aylık çok aşırı huysuz şu iki üç gündür şişmiş zaten diş eti yumuşamış gibi ama bu gün hiç emmedi doğru düzgün çok üzülüyorum iştahı gitti birde öksürüyor ama fazla salyadan sanırım kaç güne geçer
Melikeeeecansuu Asinaaa evdt yapıyır oglum 9 aylıkkrn cıkardı duan 14 sylık daha ds ıstahı yok sadece corba ıcırrım oda zorlayarak. Emzırıyorum. Ekmek meyvd et felan hıcbıse yemez
Melikeeeecansuu Asinaaa dişten işte benım 9 aulık cıkardı ozaman ek gıda donemıne gectıgı ıcın bırsey yemıyor. Suzınkıde emdıgı ıcın emmıyor damakları agrıyordur