Rumeysa97 Kızlarrr herkese iyi bayramlar benim 9 aylık bi bebeğim var ve hamile olduğumu öğrendim gerçekten şok etkisi 😅 artık bebeğini emzirme onun hakkı hormonların süte geçer bebek zehirlenir gibi şeyler duyuyorum bilgisi olan yazabilir mi lütfen.
Kilicbebek Rumeysa97 malesef benimde bebeğim 5buçuk aylıkken hamile olduğumu öğrendim en büyük korkum üzüntüm buydu. Doktorum anne karnındaki bebek 22 hafta yani 5 buçuk aylık olana kadar emzirebilirsin dedi. Bebeğimin doktoru bunun için yorum yapmadı emzirmeyi kes vs birşey asla söylemedi zaten belli bir dönem sonra sütteki tat hormon değişikliğinden bebek kendi bırakıyormuş dilerim Allahtan hiçbirşey olmaz sütüm bol olur ve hiç kesilmez memeden.. yoksa kahrolum sebeb olduğum için 😪
mercimeksmom Rumeysa97 büyüğünü doğuma kadar emzirip, doğumdan sonra ikisini birlikte emzirebilirsiniz. buna tandem emzirme deniyor bu şekilde araştırın. zararlı, zehirli falan değil. her damlası şifa🥰
Rumeysa97 Kilicbebek amin inşallah hiç bişey olmaz ve yavrularımıza yetebiliriz ve ikisi için de sıkıntı olmuyacak şekilde emzirmeye devam ederiz teşekkür ederim bilgileriniz için