Tugbaamine Sadece anne sütü alıyor ama aşırı derece de kusuyor gelişmesi iyi kusma için neler yapabilirim ?
blue5 Tugbaamine kardesimde boyleydi bebekken cok kusuyordu.reflusu varmis tedavi ettiler. Cok gecmis olsun doktorunuza danisin.
annelikseruvenim Tugbaamine Reflüden olabilir kızım 6 aylık oldu yeni bitti diyebilirim her emzirmeden sonra üstümü değiştirmem gerekirdi o derece kusardı. Doktor bize mama vermedi ama bazı doktorlar mama öneriyormuş doktoruna danışmanda fayda var.
Nohutannesi Tugbaamine benim bebeğim refluluydu. Az da yese çok da uzun araliklarla da yese hep kusardı. Kilo takibi gibi bazi şeylerin yakından takip edilmesi gerekiyor bu bebeklerde. O nedenle icinize sinmiyorsa baska bir doktora daha götürün derim. Alerjik yada reflülü bebekler kusuyor ne yapsanız ve yetersiz beslenme olabiliyor.
Elifadakrt Benim kızım da kusuyordu, meğer alerjisi varmış. Ben diyete girdim kusmalar kesildi. Alerjisi olduğu besinlerden azıcık yesem kusuyordu yine. Dr ile görüşüp bi alerji testi yaptirabilirsiniz