Leyla45 bizim doktorumuz keci sutuyle mayalamamizi soylemisti. Keçi sütü anne sütüne daha yakınmış. Günlük pastörize keçi sütü alıyorum, onu ısıtıp probiyotik maya aldım onunla mayalıyorum. Nedense daha önceki keçi yoğurtları ile mayaladıklaeım tutmadı, probiyotik maya devam etmiyor mu acaba diye düşünmeye başladım. Ben birde keçi sütünden yoğurdu tam tutturamadım, artık küçük kaplarda yapıyorum diye midir mayasındanmıdır bilmiyorum. En son çare normal mayalama sıcaklığında mayaladıktan sonra fırına koyuyorum, fırını da 60 dereceye ayarlıyorum 3 saat öyle duruyor sonra kapatıyorum soğuyunca da alıyorum. O şekilde tutturabildim.