Sunay10 evet canım dışarıyı çok seviyor çocuklarla kaynaşmayı da, dışarda çocuk yoksa çabuk sıkılır , başka yere gidelim der. Kafeye gidince de oturur çoğu zaman ana oğul gidiyoruz zaten , Bilmem yani ben Kahve içmeye de giderim oğlumla. Dışarda zorlanmıyorum canım. Tam tersi evde oturmuyor benimki evde oturduğu sürece ev işlerini rahat yaptırmıyor😄 Bebeklikten beri böyle dışarlarda kendisi😬
Gitme dediğim yere gitmez ama otur desem oturur , ne desem yapar .Konuşmaya da başladı istediği şeyleri de soruyor mesela şu oyuncağım nerde, bu çocuk nerde, arabam nereye gitti , pizza ver su istiyorum vs basit şeyler