Gamzekk ılk prıma kullandım kokusu ıgrenctı.molfıx e gectım cok kalın sankı hava aldırmıyodu sevemedım.sleepy e gectım en sevdıgım oldu sızdırmayan pısık yapmayan arada dıyom bende baska kullanayım uygun olsn dıye cok sık degıstırdıgım ıcın.mıgrosun bezını kullandım herkes cok memnundu sızdırdı hergun ıslak uyandı .babay turco aldım gecen gun yıne cok kullanan var dıye bıde sleepy sıparısm gelene kdr denıyeyım dıye o da aynı gecelerı ıslatıyo gunduz kullanıyom bıtene kdr gece yıne sleepy .tavsıyem sleepy den sasma😀😅