Benim yüzümden yaklaşık 4 tane büyük ben vardı, yıllar önce 2 tanesini devlet hastanesinde aldım hiç iz kalmadı. Kalan 2 taneyi de bundan bi yıl önce sözde meşhur bi plastik cerrahi uzmanı da aldım, özel hastanede ikiside inanılmaz kütü oldu .ben yerinde kocaman çukur şekillinde iz kaldı.