ecmell10 Kızlar ek gıdaya geçeceğiz yakında neler almalıyım Bir de su için nasıl bi biberon tercih etmeliyim sizce tavsiyeleri bekliyorum
Asyaveannesi04 ecmell10 ben avent aldım Philips oioi tabak kaşık cam rende aldım buharlı pişirici aldım
cinarayazmom ecmell10 bacım özenip her şeyi aldım hiç birini kullanamadım cam rende ve buharda pişirme aparatı kafi he bide meyve süzgeçi benim elim ayağım olmuştu plastikte bi kaşık yeter gayet
cinarayazmom ecmell10 alıştırma bardağı olmaz ilk etapta zor olur bence ben aventin ağızlı olanından almıştım