Merhaba kızlar, bebeğim 3 aylık oldu. Kilomuz düşük çıkınca doktor bir kaç öğünde mama verebilirsin 2 ölçek dedi. Bende biberon ile vermedim. Çoğunlukla emziriyorum çünkü meme reddi yaşamasın diye. Çay kaşığı ile verdm ama çok zor oluyor. Aynı durumu yaşayan var mı nasıl çözüm buldunuz