Momonlyn Mirayhavvanur38 Ben bebelac gold kullanıyorum Bebelac ile arasında ki farkı bilmiyorum ama memnunum gaz yapmıyor
Nazlican Mirayhavvanur38 Bebelac gold kullanıyorum. 1 kez normal kullandım reflüsü var bebeğimin ve tam azaldı derken geri kusmaya basladı (6 bucuk aylık). Gold fermantasyon yöntemi ile üretiliyormuş, gaz yapmazmış.